Gwarancje
Scandinavian Clinic gwarantuje piękny uśmiech!
Scandinavian Clinic bierze odpowiedzialność za jakość oferowanych usług i dlatego udziela na nie gwarancji. Naszym Pacjentom daje ona dodatkowe poczucie bezpieczeństwa, a naszych Pracowników zobowiązuje do jak największej precyzji i dokładności.
Gwarancja na implant to aż 4 lata
Karta Gwarancyjna Scandinavian Clinic

Na świadczone usługi stomatologiczne Pacjenci otrzymują gwarancję według następujących zasad:

  • wypełnienia kompozytowe w zębach stałych – 1 rok (z wyłączeniem stanu klinicznego związanego z zaburzeniami zwarciowymi/okluzji, para-funkcji, braków stref podparcia - gwarancja nie obowiązuje do czasu wyrównania prawidłowej funkcji),
  • wypełnienia w zębach mlecznych – 6 miesięcy,
  • mosty, korony, wkłady koronowe (inlay, onlay, overlay) i koronowo-korzeniowe, protezy szkieletowe (z wyłączeniem zużywalnych elementów retencyjnych oraz elementów akrylowych) – 2 lata,
  • sztywne szyny periodontologiczne i relaksacyjne, protezy akrylowe – 1 rok
  • leczenie implantologiczne – 4 lata, w zależności od czasu gwarancji producenta (gwarancja obejmuje wady materiałowe bez kosztów zabiegów leczniczych w zakresie kości i tkanek miękkich. Zabiegi te mogą być konieczne do przeprowadzenia ze względu na nieprzewidywalną reakcję organizmu na wszczep i następowe jego obciążenie).

Wyżej wymienione gwarancje uzyskują ważność od momentu zakończenia realizacji planu leczenia oraz przy regularnych wizytach kontrolnych (co 6 miesięcy), obejmujących przegląd stomatologiczny, profesjonalną higienizację oraz wykonanie diagnostycznych zdjęć radiologicznych.

Warunki gwarancji mogą być ograniczone w sytuacji złego stanu higieny jamy ustnej Pacjenta oraz nie zastosowania się do zaleceń lekarza, w tym nieprzestrzegania terminów wizyt leczniczych.

Gwarancja zostaje utracona w przypadku wykonania zabiegów leczniczych i korekt poza Scandinavian Clinic.

Gwarancja nie obejmuje protez natychmiastowych

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia, będące wynikiem:

  • leczenia endodontycznego (kanałowego), zabiegów chirurgicznych (resekcja wierzchołka zęba, leczenie stanów zapalnych zębodołu po ekstrakcji zęba, augmentacja kości), zabiegów periodontologicznych,,
  • tymczasowych wypełnień i tymczasowych prac protetycznych,
  • uszkodzeń rekonstrukcji protetycznych na skutek ich niewłaściwego użytkowania, nieleczonych dysfunkcji (chorób) stawów skroniowo-żuchwowych, chorób ogólnych mających wpływ na procesy gojenia oraz prowadzących do zwiększonego
    napięcia mięśniowego i niefizjologicznych obciążeń zwarciowych,
  • szyn okluzyjnych w okresie leczenia dysfunkcji stawu skroniowo-żuchwowego,
  • leczenia niekonwencjonalnego, w przypadku którego pacjent został poinformowany o ograniczeniu gwarancji, a mimo to zostało przeprowadzone na wyraźne życzenie Pacjenta,
  • leczenia zapalenia miazgi/endodontycznego zęba bezpośrednio po wykonaniu wypełnienia lub osadzeniu pracy protetycznej,
  • uszkodzeń wynikających z: urazów, naturalnego zaniku kości; stanów ogólnoustrojowych mogących doprowadzić do szybszego zużywania uzupełnień stomatologicznych.

W przypadku podejrzenia wystąpienia wady, dolegliwości albo schorzenia, które może być następstwem usługi wykonanej w naszym centrum, Pacjent jest zobowiązany do jego osobistego zgłoszenia u lekarza prowadzącego w jak najkrótszym terminie - termin ten nie powinien przekraczać 14 dni od momentu pojawienia się problemu.

Szukasz powodu do uśmiechu? Zapisz się do naszego newslettera!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o aktualnych promocjach, nowych usługach oraz bezpłatnych przeglądach za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościową treść. Korzyści uzyskiwane przez Pacjenta to m.in. bezpośredni dostęp do treści zamieszczonych na blogu kliniki, wcześniejsze informowanie o terminie umówionych wizyt, możliwość skorzystania z promocji dla stałych Pacjentów, informowanie o organizowanych akcjach promocyjnych.
Potwierdzam, że mam wiedzę o tym, że administratorem danych osobowych jest Scandinavian Clinic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane w celach wskazanych powyżej jedynie na podstawie zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Zapoznałem się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych znajdującą się w Polityce prywatności.